Thursday, November 21, 2013

We're okay, so let it burn


November is soon to be over, og jeg føler at December sniger sig ubehageligt tæt på. Jeg har faktisk intet imod julestemning men still - julen er altid lidt intimiderende. Det føles også lidt syrealistisk siden at jeg ikke går i skole over denne jul, og derfor ikke automatiskt har juleferie. At jeg ska arbejde d. 23/12, gnaver i baghovedet og føles mærkeligt. Men at ikke skulle stresser over en masse afleveringer er dog helt ok.

De mest breaking news omkring mit liv, er nok at jeg har fået en ny computer! Det var længe tiltrængt, og min far har givet mig en Macbook pro i studenter gave. Jeg er forevigt imponeret over den, og at alt går så hurtigt! Det er virkeligt imponerende. (Den er lige pt døbt Baby af hele min familie, I am fly with this)

Udover det så arbejder jeg. Det er ikke super spændende at høre om det, men jo det gør jeg. Meget i den her måned, men money you kno'. December ser ud til at blive lidt mere stille på den front, og så vil jeg måske (??) få tid til at gå i krig med nogle kreative projekter. Nobody knows, men det ku være dejligt. Har i november brugt meget tid på at lave 'inspirations' sider, som jeg vil dele med jer i næste inlæg. Men det kunne være fedt, at komme ud og bruge kameraet igen, male, eller bruge skrivemusklen lidt. (Hvis nogle har nogle gode "foto"-challenges eller lignende please send over, fordi behøver lidt motivation til at finde kameraet frem kan jeg mærke ahaha).

Her hav et overredigeret billed af mig, lovlies~
[ x ]
Det er så for meget, ahahah. Ligner noget en halv depressiv 14 årig ville lave. I like it!

ImaginaryDimensions

2 comments:

  1. Minder mig om de gode tider, hvor vi kiggede din Arto igennem <3

    Mac = <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahah "gode tider" jep ok, if that's how you see it. Men jo ahahahah

      Det er fantastisk so far * v *!

      Delete