Wednesday, November 27, 2013

Woops

Jeg ved godt jeg ville vise jer mit seneste "art projekt" i mit "næste" indlæg. Men i må altså overleve med at få min seneste obsession ahaha~!

Som er: Disney crossover. Jeg må ærligt erkende, at jeg aldrig har været meget for vilde crossovers, men på det seneste er jeg faldet fuldstændig for Disney crossover billeder, både de der viser venskaber, men også dem der hentyder til forhold. 

Prøv lige at se hvor søde Meg' og Jas' ser ud imens Megara tager et billed med sin iPhone, ahaha. Kan lige forstille mig hvordan Meg' er igang med at fortælle at hun godt kan lide en arabisk ret, og Jasmin siger "Hell yeah bitch, this food is good. Lad os mødes hos dig næste gang, 'aight?"

"Meg' det var DIN ide at gå ud nu. DU sagde det ville være hyggeligt!"
"Åårh, Slap af Jane. Du dør ikke af lidt vand."









Eric hvorfor er du så sød og akavet?? (og udansk? du er prins af  Danmark wat?)
"Tror du Ariel kan lide mig? Det virke som om hende og Meg' har noget kørende?"
"Eric, sådan virker Megara bare med alle - Særligt siden hun slog op med Kida"
"..Sure?"
"Ja Eric"
Broken kokoro's :C


Best smoking friends ever yeaah

Dropped the white guy for this hot man over here. Livin' la vida loca. Look at their smiles, makes my heart dokidoki.

Babycakes best friends 5everh all of them ok

None of the pictures are mine, all of the found through wehearit - most without a source.

Alle de muligheder! Også for gode kvindlige karakterer med fantastiske venskaber, osvosv! Ok I had way to much fun with these, but hng yes I like this yes.

ImaginaryDimensions

4 comments: