Friday, March 29, 2013

Gif me love: a moving story

Lad os ignorere at jeg ikke har opdateret i et par måneder, og bare gå direkte til guldet.

Igår bestemte jeg mig for at opdatere min dA. Det lyder ikke som en stor bedrift i sig selv, men jeg kan godt fortælle dig at min hobbys portofolio var noget .. støvet. Jeg havde ikke lagt cosplay billeder op siden deN LILLE hAV FRuE!? Jeg kan næsten ikke engang helt holde styr på, hvor længe siden det egentligt var jeg cosplayede Eric, men langtidsiden det er det. Jesus. Det er jo heller ikke sådan at jeg ikke har lavet noget cosplay relateret siden da .. så det er jo faktisk pinligt. MEN! nu er jeg igang med at opdatere den, så hold øjnene åbne for en masse cosplays! (der er link til min dA i højre side af min blog, xoxo).

Ud over det, har jeg bedstemt mig for, at i for lidt ekstra guf fordi der ikke har været opdateret i en mindre evighed, og istedet for aftryk af mit ansigt for i troldmands billeder! shh det er min undskyldning til at lege med GIF's no judging.

Haiii Guuyz

Jeg ligner noget der høre til i en børnehave her

When nice people have really not ok opinions and you just no gurl no
like who are you go away

Det er min farveskiftende plastic Buddha der holder min zen i tjek and shit
jeg elsker ham kun lidt meget, 


from sass to get of my dick in 2 seconds

ok elsker jer alle sammen og udover random shit, så bør i faktisk tjekke min dA fordi damn nu kommer der mange pæne billeder der inde.
btw jeg lover at fucking update lidt mere. Der er godt for mig. Og jeg kan prøve at lade vær med at bande så meget


ImaginaryDimensions

2 comments: