Tuesday, December 11, 2012

It all comes down to (homework) +

Jeg vil være vittig. Jeg vil være klog. Jeg vil lære at lave mine lektier i god tid. Jeg vil ikke. Jeg vil.


Klokken er mange og jeg burde sove. Jeg vil gerne sove, men jeg skal fremlægge en reklameanalyse imorgen. Det er ikke svært - hverken fremlæggelse eller analyse. Problemet er at jeg ikke har lavet noget af det, og nu hænger jeg på det. Så det er bare at gå igang og lave det.

Istedet opdatere jeg min blog, der er lige så halvdød som Edward Cullen (I det mindste er den ikke fyldt af glitter ... endnu).

Billed fra Oktober. Enjoy.

Oktober var en go' måned ok?
Nu til art related. Der er ikke mange der ved at jeg tegner, og det har nok mere at gøre med at "jeg tegner" er et abstrakt begreb. Hvem tegner ikke? Er der direkte nogen der faktisk kan holde hænderne fra en blyant? Når, men det er ikke mange der ved at jeg faktisk tegner en del - og det har mere at gøre med at jeg ikke føler mig dygtig nok til at lade det være en "interesse" jeg nævner.
Med det sagt, så har jeg tegnet en del på det seneste, mest på bussen, fordi det er der jeg kan finde tiden (og efter et stykke tid lære man at leve med rystelserne). MEN! Jeg har endeligt genfundet min kærlighed til kul - det er længe siden jeg har arbejdet med det, så det er ikke det kønneste i verden jeg formå at tegne, men sjov er det!


Hvis ikke det var nok, at jeg har fået fingrende i kul igen - har jeg lige genoptaget mit forhold med akryl. Virkeligt mig og akryl har aldrig gået hånd i hånd. Kend mig ret, jeg er en sorthvid blyants'pige, og det er nok fordi at det er det jeg van til. Men jeg er aldrig bleg for at prøve noget nyt, så da pigerne fra klassen spurgte om ikke jeg ville male til et haste-projekt vi fik, sagde jeg ja. Jeg ved ikke hvor stolt jeg er over dette, siden at det virkeligt har været et haste projekt, og der er så meget sjusk inde over det. Men jeg kan sige at jeg hyggede mig! Og det var sjovt at få lov til at spille lidt med akrylen, hvilket jeg ellers aldrig gør.
Adonis er min, og Katy Perry på bordet er Felicias. Beach Babes 2013. 

Ok. Nu skal jeg virkeligt lave lektier. Hvordan livet er ellers? Det må komme i en anden post.
Tilbage til skolearbejdet ... årgh jeg glæder mig til den hue er i hus!


ImaginaryDimensions

2 comments: